Translate

čtvrtek 12. února 2015

50 odstínů šedi film

50 Odstínů šedi

Vím,že tady mají být recenze na knihy,ale tentokrát mi to nedá.
Stejně jako polovina republiky,jsem se rozhodla podívat se na filmové zpracování filmu 50 odstínů šedi. Vezmu to zkratkovitě…Přiznávám,že jsem tam šla už s tím,že to bude příšernost,tak jako většina knih,které se někdo snažil zpracovat do filmové podoby. Co jsem ovšem nečekala, bylo,že to bude ještě horší,než v těch nejčernějších obavách. Naprosto nechápu,proč jsem za to vyhodila peníze a proč jsem se hrnula spolu s kamarádkou na premiéru tohoto „skvostu“!!!!Herci se k těmto rolím naprosto nehodili!Ba naopak,horší výběr herců by člověk těžko hledal.A pravděpodobně jsem divná,ale sakra…neměl to být film o spoustě krásných lidí?Slečny ve firmě,co se motají kolem Christiana měly být blondýny…čili mi naprosto uniká,co tam lítaly, tuším dvě brunetky…dialog v železářství?Příšernost….Co mě ale naprosto dostalo bylo to,že půl filmu nikdo neřeší,že se Anna dotýká na místech,která měla být KRAJNÍ MEZÍ,ale najednou při jedné ze scén,se drahý Christian může okotit…Vše mělo probíhat buď pouze v košili a nebo komplet oblečený…ne,ani toto kupodivu nedokázal nikdo nést v tomto duchu…No nebudu vyprávět celý film,ano musím přiznat,že asi u dvou scén se člověk i zasmál,ale jinak pokud by to šlo,bych film zhodnotila tak deset a více bodů do mínusu.
V závěru můj názor na překlad??Proboha,kde toho člověka kdo sebral???Když se zaposloucháte do dialogu a mrknete na titulky,máte tendenci mlátit hlavou do nejbližšího tvrdého povrchu,kopat a ječet na vše co se hýbe…Toho,kdo to překládal bych rozhodně neoznačila ani za amatéra,jelikož bych tím urazila veškeré skutečné amatéry,kteří se do překladů pouští!!!

No…tak to je závěrem vše,možná se některým tento film bude líbit(pravděpodobně ale jen těm,kteří nečetli knihu,která i tak byla nejslabším článkem celé trilogie),ale za mě musím opravdu říct,že horší film než byl tento si opravdu aktuálně nemůžu vzpomenout.