Translate

středa 25. února 2015

Hot Boys


Hot Boys

Autor : M. T. Majar
Nakladatelství : Fantom Print


Anotace :


Striptéři nikdy nebyli víc k sežrání. Přísahám.


Chrise a jeho žhavé kolegy si zamilujete a na konci se s nimi nebudete chtít rozloučit. Jsou sexy, jsou zábavní. K tomu připočtěte pořádnou dávku smyslné erotiky, trochu napětí a nějaké to tajemství z minulosti - a nejlepší knížka léta je na světě.



M. T. Majar dala romanci nový rozměr.


Recenze :


Až teď jsem si otevřela a konečně i kompletně přelouskala knihu Hot Boys.  
Většinou jsem to zabalila už po pár stránkách, ale tentokrát jsem si řekla, že už to dát prostě musím. Anotace zněla zajímavě.  
Nicméně to je tak vše… 
Kromě asi dvou strip scén, které taky dle mého názoru byly odfláknuté se vše točí kolem jednoho ze striptérů jménem Chris a šedé myšky Tary, která byla znechuceně dotáhnutá kamarádkou-oslavenkyní na strip-show. 
Možná jsem divná, možná jen nebyla ta správná nálada ke čtení tohoto údajného skvostu, ale proboha už dlouho jsem nečetla knihu, která se tak strašně táhla. 
U knihy prakticky usínáte a pokud zrovna máte chvilku bdělého stavu, modlíte se, aby už byl konečně konec. 
Ano, nepopírám, najdou se tam občas scény, které vás na pár vteřin vytrhnou z dřímoty, ale je jich velice poskrovnu. Je to klasický cajdák, kde se chlap snaží sbalit kdoví proč slečnu, která dle jeho názoru za to ani nestojí- samozřejmě časem ten názor změní, jinak by to přece ani nešlo no ne?! 
Kniha nepotěší ani neurazí. Autorka se snaží dostat do hlavy chlapovi a na základě toho odvíjet příběh. No, u mě ta kniha opravdu nezabodovala. Celou knihu asi zachraňuje krimi zápletka, která je ovšem vyřešena také velice rychle a kupodivu to postavy nestálo ani moc námahy. 
Upřímně si říkám, že by bylo fajn, kdyby se vše dalo tak lehce vyřešit i v reálu. Kam na ten nápad autorka přišla to fakt netuším, ale co už… 
Co se týká zařazení do erotických knih…  no, taky bych to tak moc nehrotila, v dnešní době máte nějakou tu scénku asi v každé knize a přesto jí hned nedáváte nálepku EROTIC. 
Rozhodně to není kniha, kterou si ráda v brzké době opět přečtu. Potenciál kniha měla, to se upřít nedá, ale ve výsledku je z toho opravdu veliký malér, který už nenapraví nikdo a nic.
Za mě kniha dostává jednu hvězdu z pěti, za chvilkové vytržení z dřímoty.
Bohužel mě jinak kniha naprosto zklamala… 

Žádné komentáře:

Okomentovat