Translate

úterý 7. října 2014

Divergence - Film vs. kniha



Včera jsem si po dlouhé době zvažování pustila Divergence. Jak jsem čekala, spousta věcí byla změněna a nebo naprosto vynechána.
Bohužel i scény, které podle mě stálo za to natočit v tom samém duchu, v jakém byla napsaná kniha.

Nutno ovšem dodat, že i tak měl film své kouzlo. Neskutečně jsem záviděla, že jsem si nemohla zablbnout na místo herců. Let z mrakodrapu nebo lekce střelby, bych si užila a kupodivu asi i skoky z vlaku. :-D

Ve většině případů, když sleduju film, natočený dle knížky, neskutečně vrčím. Ano, knížka je knížka a do filmu vše prostě zařadit nemůžete, rozpočet není nekonečný, ale v některých případech - a můj vlastní názor je bohužel je, že většině - případech film raději ani vzniknout nikdy neměl.

V Divergence se sice moc knihy nedrželi, ale dívat se na to dá a pokud nebudete jako já mít neustále před očima k porovnání knížku, určitě se bude líbit. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat